TÉMA

Nahoru

TIŠTĚNÉ PŘEDPLATNÉ - často kladené otázky

Co dělat, když mi není časopis řádně doručován?

V případě nesprávného doručování se vždy obracejte na oddělení péče o zákazníky TÉMA:

  • tel.: 800 999 999
  • e-mail:
  • on-line: www.etema.cz/reklamce
  • provozní doba: Po–Pá 7:30–16:00, So 8:00–12:00

Jako kompenzaci za neobdržené vydání Vám může být částka (cena výtisku) odečtena nebo Vám můžeme vydání zaslat dodatečně.

Distribuci časopisu TÉMA zajišťuje společnost Mediaservis, s. r. o.

Co dělat, když mi jsou nejasné některé položky ve vyúčtování?

Pro bližší informace o způsobu vyúčtování předplatného kontaktujte oddělení péče o zákazníky:

  • tel.: 800 999 999
  • e-mail:
  • provozní doba: Po–Pá 7:30–16:00, So 8:00–12:00

Co dělat, když potřebuji změnit údaje v objednávce předplatného?

Výše uvedené změny přijímáme na:

  • tel.: 225 555 777
  • e-mail:
  • provozní doba: Po–Pá 7:30–16:00, So 8:00–12:00
  • poštou na adrese:
    • MAFRA, a.s.,
      oddělení péče o zákazníky TÉMA
      Karla Engliše 519/11
      150 00 Praha 5

V případě, že žádost zašlete poštou nebo e-mailem, prosíme Vás o uvedení přesných a úplných údajů o stávajícím odběru, úplné znění Vámi požadovaných změn a telefonního čísla, abychom Vás mohli v případě nejasností kontaktovat.

Své žádosti prosíme, zasílejte minimálně 5 pracovních dnů před požadovaným datem.

Co dělat, když chci vědět, kdy obdržím doklad k úhradě předplatného?

Předpis předplatného je vystaven a odeslán poštou zhruba do tří týdnů od zavedení objednávky. Veškeré informace o Vaší objednávce lze ověřit na naší infolince: 225 555 777 (provozní doba: Po–Pá 7:30–16:00, So 8:00–12:00).

Co dělat, když jsem nestihl zaplatit předplatné včas. Bude mi odběr ukončen?

Po vypršení splatnosti dokladu k úhradě zůstává odběr nadále aktivní. Pro dodatečné uhrazení je zasílána upomínka s údaji potřebnými k provedení platby.

Co dělat, když chci předplatné TÉMA zaplatit v hotovosti?

Platbu v hotovosti umožňujeme našim předplatitelům na Servis Centru v Praze, na adrese Anděl Media Centrum, Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5.

Co dělat, když jsem se ocitl ve finanční tísni, ale i přesto mám zájem v předplatném pokračovat?

V případě Vaší finanční tísně je možné snížit frekvenci plateb.

Co dělat, když chci inzerovat v TÉMA. Na koho se mohu v této záležitosti obrátit?

Máte-li zájem o inzerci v týdeníku TÉMA a inzertních kombinacích, kontaktuje naše inzertní poradce na telefonu +420 225 063 542 nebo na e-mailu ,

Co dělat, když potřebuji ukončit odběr předplatného?

V případě požadavku o ukončení odběru je potřeba zaslat výpověď s Vaším podpisem a razítkem (v případě podnikajících osob a firem) na adresu: MAFRA, a. s., Anděl Media Centrum, oddělení péče o zákazníky TÉMA, Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5. Též můžete žádost naskenovat s Vaším podpisem a zaslat jako přílohu mailu na adresu . Zároveň, prosíme, uveďte důvod, který Vás vede k ukončení odběru – tato informace slouží ke statistickým účelům.

Dle všeobecných podmínek pro předplatné časopisu TÉMA bude předplatné ukončeno. Výpovědní lhůta začíná od následujícího měsíce od doručení výpovědi a činí 1 měsíc. Stáhněte si formulář PDF.

Co dělat, když potřebuji zrušit opakovanou platbu?

Pokud si přejete změnit způsob úhrady předplatného, obraťte se na naše oddělení péče o zákazníky (telefonicky nebo mailem) a požádejte o změnu platební metody. Pokud si přejete předplatné ukončit, podejte výpověď předplatného standardní cestou (viz bod výše). Opakované platby můžete zrušit také přímo u GoPay. V tomto případě vás bude kontaktovat naše oddělení péče o zákazníky a domluví s vámi jiný způsob úhrady předplatného.

Co dělat když, chci změnit číslo karty pro opakovanou platbu/mojí platební kartě končí platnost?

V této situaci je potřeba si vytvořit úplně novou objednávku a u původní objednávky zrušit předplatné a s ním také opakovanou platbu.

Co dělat, když se chci vyjádřit k obsahu časopisu TÉMA?

V případě námětů a připomínek k obsahu časopisu TÉMA využijte následujících kontaktů:

e-mail:
adresa: Časopis TÉMA, Anděl Media Centrum, P.O. Box 43, Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5
 

Nevíte si rady?

Napište nám

Zákaznická linka225 555 777